Nowości

Polecane

piątek, 5 września 2008

ebook - Business English dla każdego


Autor: Anna Horochowik

Data wydania: 18.03.2007

Liczba stron: 100

Wydawca: Złote Myśli

ISBN: 978-83-7582-330-1

Opis:
Jak komunikować się w języku biznesowym i osiągnąć sukces w pracy?
Jak bardo przyda Ci się znajomość biznesowego angielskiego? Jak bardzo podniesie się jakość Twojego życia, gdy będziesz już swobodnie rozmawiać po angielsku przez telefon, negocjować, odczytywać działania matematyczne, analizować statystyki, pisać raporty, CV, faktury, ogłoszenia i wiele innych biznesowych pism?


Z taką wiedzą będziesz gotowy zdobywać angielskojęzyczny świat. Da Ci ona pewność, że poradzisz sobie w standardowych sytuacjach występujących w pracy dla anglojęzycznych firm, jak również w negocjajcach i współpracy z tymi firmami.

"Ta książka jest fajna, mnie osobiście się podoba. Mini słowniki są rewelacyjne i bardzo pomocne (wiem z doświadczenia). Aha no i jeszcze jedno: podobają mi się te porady, jak radzić sobie ze stresem, co należy zrobić przed prezentacją, itd."

- Monika, pracownik biurowy

To naprawdę potężna wiedza. To coś w rodzaju klucza, który otwiera przed Tobą anglojęzyczny rynek pracy i daje Ci możliwość pracowania w Twoim zawodzie. Nic więc dziwnego, że takie umiejętności zdobywa się zwykle na trwających wiele miesięcy, drogich kursach stacjonarnych.

Dobra wiadomość jest taka, że nie musisz wcale wydawać setek ani tysięcy złotych na kursy biznesowego angielskiego - wystarczy, że znasz już w pewnym stopniu ten język i skorzystasz z ebooka „Business English dla każdego”.

Książka ta nie tylko nauczy Cię, jak radzić sobie w sytuacjach biznesowych JĘZYKOWO - ona także udzieli Ci wielu porad natury psychologicznej i praktyczniej. Dowiesz się między innymi, jak:

rozmawiać przez telefon
zdobyć zaufanie i sympatię w pracy
przygotować udaną prezentację
przeprowadzać biznesowe spotkania i skutecznie negocjować
radzić sobie ze stresem w pracy
czytać liczby, działania matematyczne i interpretować statystyki
napisać CV i list motywacyjny
pisać wiele innych pism biznesowych

Książka inna niż wszystkie
Podstawową zaletą tej książki, która wyróżnia ją spośród podobnych, jest ilość wartościowych porad, jakich autorka udziela czytelnikom podczas omawiania kolejnych zagadnień związanych z użyciem języka angielskiego w pracy. Sprawia to, że ebook kompleksowo przygotowuje Cię do nowych sytuacji (jednocześnie wprowadzaja w świat angielskiego w biznesie i biznesu jako takiego).

"Po przerobieniu tej książki nabrałem więcej odwagi, wiary w siebie i w swoje możliwości. Złożyłem więc podanie do pracy w firmie zagranicznej, która swoją siedzibę ma w Polsce. Po rozmowie kwalifikacyjnej dostałem wymarzoną pracę. Idzie mi bardzo dobrze. Dostałem już umowę na stałe. Dzięki temu ebookowi nauczyłem się bardzo dużo. To jedyna taka książka, dzięki której szybko i z widocznymi efektami nauczyłem się języka biznesowego. Zwroty i słówka, które poznałem niemal codziennie używam w mojej pracy. Wiem już jak negocjować z klientem, na co zwracać uwagę przy prezentacjach (a z tym miałem największe problemy), . Wciąż korzystam z książki kiedy muszę coś napisać. Ten ebook to prawdziwa rewelacja !!! Szczerze polecam !!!"

- Michał Piekarczyk, informatyk

"Jestem nauczycielem języka angielskiego z zawodu i z książki korzystam w pracy na kursach ucząc języka w biznesie. Powiem tylko jedno. Z wszystkich książek do nauki Business English jest to jedyna taka publikacja, z której słuchacze korzystają najchętniej. Książka jest dla każdego, kto tylko chce poznać język w biznesie. Po prostu jedyna w swoim rodzaju."

- Monika M., nauczyciel

"Nic dodać, nic ująć. Pracowałam na recepcji przez długi czas w restauracji, a po przerobieniu tego ebooka zaczęłam pracować jako manager. Wystarczyło tylko pokazać im swoją wiedzę, którą zdobyła tylko dzięki temu ebookowi. Z książki korzystają moi znajomi, którzy również pragną zdobyć lepszą pozycję w pracy. Gratulacje dla autorki:-)"

- Agnieszka H., manager w londyńskiej restauracji

"Najlepsze zwroty, najlepsze wskazówki do nauki angielskiego. Metody nauki języka, z których korzystam są po prostu rewelacyjne. POLECAM:-)"

- Mariusz Kozłowski, student ekonomii

Wykorzystaj dobrze czas i pieniądze - zainwestuj raz w ebooka „Business English dla każdego” i ciesz się znajomością biznesowego angielskiego przez całe życie:

Tagi:anna, business, czas, dla wszystkich, dobra, e-książki, english, jak, język, manager, nie, ogłoszenia, polsce, sukces, słowniki

* Kup e-Book - Business English dla każdego

* Zobacz inne eBooki
dodajdo.com

Brak komentarzy: